GARANȚIE PRODUSE

      Nazareth Impex Prodcom SRL oferă bon fiscal, factură fiscală și garanție produselor comercializate prin intermediul site-ului nazarethpieseauto.ro, în conformitate cu legislația României și a Uniunii Europene în vigoare. Garanția acoperă defectele de material sau de fabricație, iar produsele care vor prezenta acest tip de defecțiuni vor fi înlocuite în cadrul termenului de garanție cu altele noi conform legii sau va fi restituită valoarea piesei.

      Garanția legală se oferă în conformitate cu prevederile Legii nr. 449/2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate, care transpune în dreptul român Directiva 1999/44/EC și nu limitează, ignoră sau restricționează direct sau indirect drepturile legale și interesele legitime ale cumpărătorului, așa cum sunt prevăzute de lege.

      Produsele comercializate de către SC NAZARETH IMPEX PRODCOM SRL sunt interschimbabile cu piesele originale conform cataloagelor și listelor editate de către  producători.

      La orice reclamație, în perioada de garanție, se va răspunde în termen de cel mult 15 zile calendaristice de la data sosirii piesei la depozitul central al firmei Sc Nazareth Impex Prodcom SRL. În cazul în care nu se poate evalua reclamația în cadrul echipei tehnice a societății și este necesară efectuarea expertizei de către un specialist sau de către firma producătoare, ne rezervăm dreptul de a da răspuns după primirea rezultatului din partea specialistului sau al producătorului, fapt care poate depăși cele 30 de zile menționate inițial.

Termene de garanție

Piesele de folosință îndelungată beneficiază de un termen mediu de garanție de 24 luni, începând cu data înscrisă pe factură.

Piesele auto de folosință îndelungată sunt: arcurile și amortizoarele, ambreiajele, elementele de caroserie, sistemele de eșapament, farurile și stopurile, pompele, piesele de motor etc.

Piesele auto cu caracter consumabil nu beneficiază de garanția de 24 luni. Piesele cu caracter consumabil sunt filtrele de aer, de combustibil și de ulei, plăcuțele și discurile de frână, uleiurile, curelele, ștergătoarele, elementele de aprindere, becuri, siguranțe, garnituri etc.

Documente care trebuie să însoțească piesa deteriorată în perioada de garanție:

      Copie după factura de achiziție și a bonului fiscal.

      Copie după cartea de identitate sau certificatul de înmatriculare al autovehiculului.

      Dovada montării piesei într-un service autorizat (deviz de montaj, factura fiscală de la service-ul în cauză și autorizația RAR a service-ului).

În cazul în care expediați piesa/piesele prin curier vă rugăm să ne comunicați și în scris la vanzari@nazarethpieseauto.ro data la care ați predat piesa/piesele curierului și numărul de expediție(AWB)

În cazul în care produsul reclamat la garanție s-a comercializat în set/kit atunci trebuie predat în aceeași formă. (Ex. Set/kit ambreiaj format din 3 piese, placă+disc+rulment se va preda la garanție în aceeași formă, chiar dacă defectul provine numai de la rulment).

Nazarethpieseauto.ro NU acorda garanție în următoarele situații:

• NU SE ACORDĂ GARANȚIE dacă nu aveți posibilitatea să prezentați în ORIGINAL sau Copie Legalizată următoarele documente semnate și completate de unitatea emitentă – Factura de achiziție, Certificatul de Garanție, Factura de montaj, Devizul de montaj si autorizatie de functionare RAR a service-ului.

• NU SE ACORDĂ GARANȚIE dacă piesa a fost folosită în alte scopuri decât cele pentru care a fost fabricată.

• NU SE ACORDĂ GARANȚIE dacă defectul a apărut în urma suprasolicitării sau întreținerii incorecte a autovehiculului.

• NU SE ACORDĂ GARANȚIE dacă piesa prezintă urme de lovituri externe și este deformată sau îndoită.

• NU SE ACORDĂ GARANȚIE dacă defectul provine datorită unor factori externi (lovituri, fenomene ale naturii, etc).

Excepții ale garanției:

- Pentru acumulatorii auto termenul de garanție diferă în funcție de producătorul acestora. Garanția acumulatorilor se validează prin intermediul service-urilor agreate de producatori, după procedura menționată în certificatul de garanție.

- Pentru anumite piese de schimb de origine (OE) procedura de acordare a garanției este specifică fiecărui producător fiind necesară deplasarea autoturismului pe care s-a montat piesa la cel mai apropiat dealer al importatorului, pentru constatarea defectului, garanția putând fi preluată de rețeaua importatorului.
- În cazul în care reclamați un produs de origine în garanție vă rugăm sa ne comunicați acest aspect în scris la vanzari@nazarethpieseauto.ro pentru a vă indica pașii.

- În cazul compresoarelor de aer conditionat obligatoriu, copie factură achiziție filtru uscător și supapă expansiune. Din devizul de montaj trebuie să reiasă că s-au schimbat: compresorul, filtrul uscător și supapa de expansiune, iar instalatia de aer conditionat a fost curățată.